Naklejki reklamowe w ostatnich czasach przeżywają prawdziwy renesans. Jeśli o tym nie słyszałeś, to rozejrzyj się dookoła siebie. Niemal na każdym słupie reklamowym, tablicy ogłoszeniowej czy nawet na szybach samochodów spotkasz tysiące różnych projektów. To znak, że...
Blog
Wydruk ulotek — to sprawa tylko pozornie prosta
Wielu już przepowiadało koniec papierowych materiałów reklamowych. Jednak lata mijają, a wydruk ulotek to wciąż opłacalna forma komunikacji z klientem. Dzieje się tak z wielu powodów, ale najważniejszym jest kreatywność twórców reklam. Nie da się ukryć, że zwykła...
Pieczątka firmy – to także wizytówka twojej działalności gospodarczej
Każda firma powinna posiadać swoją pieczątkę firmową. ten niewielki przedmiot pełni niezwykłą rolę w każdej działalności gospodarczej. Poza podstawowymi danymi takimi jak nip, regon i adres twojego biura możesz w nim zawrzeć informacje marketingowe, które są częścią...
Reklama salonu kosmetycznego – szyk, klasa i rozpoznawalność
Reklama każdej usługi i produktu ma wiele cech wspólnych. Jednak niektóre działalności rządzą się swoimi prawami. Podobnie jest w przypadku reklamy salonów kosmetycznych. Ich specyfika sprawia, że promowanie takiego miejsca nie należy do najłatwiejszych zadań. Jak...
Jak zrobić dyplom by był prawdziwą nagrodą? Oto kilka sposobów by wyróżnić zwycięzcę
Bardzo często w szkolnych albo lokalnych konkursach główną nagrodą jest drobny upominek i dyplom. Niestety zwykle dzieje się tak, że to tylko zwykła kartka papieru z wydrukowanym imieniem i nazwiskiem zwycięzcy. Jednak nic nie stoi na przeszkodzie, by zrobić dyplom,...
Jak zrobić winietki? To wizytówka każdego dobrego przyjęcia!
Dobre wrażenie można zrobić tylko raz. Ta zasada ma takie samo znaczenie zarówno przy wykwintnych obiadach i balach jak i weselach. Goście, wchodząc na salę i siadając przy stole rozglądają się i oglądają wystrój. Jednak to na winietce zawieszają swój wzrok na dłużej....
Odkryj, jaki rozmiar wizytówki będzie idealny do profilu Twojej działalności!
Wiarygodność, profesjonalne podejście do zawodu i Klienta, rzetelność – te wszystkie cechy to domena każdej firmy, która kompetentnie wykonuje swoją działalność, właściwie się reklamując. Wręczanie wizytówek to znany i praktykowany rytuał w biznesie, który skutkuje...
Jak wyglądają nowoczesne wizytówki? Sprawdź, czym przyciągają klientów!
W obliczu nagromadzenia na rynku firm, które posiadają podobny profil działalności, coraz częściej zachodzi konieczność szukania sposobów na wyróżnienie się z tłumu. Możesz podjąć tego rodzaju działanie poprzez zastosowanie chociażby innego modelu swojej wizytówki...
Poznaj zasady, jakimi kierować się przy projekcie wizytówek firmy budowlanej!
Zwykły mały kartonik z kilkoma podstawowymi informacjami okazuje się niezastąpionym nośnikiem reklamowym firm, które prezentuje. O czym mowa? Oczywiście o wizytówce! Ten niewielkich rozmiarów atrybut każdej szanującej się branży wciąż pozostaje najpowszechniejszym...
Reklama firmy – 9 sposobów na promocję lokalnego biznesu
Firmy, które działają na rynkach lokalnych to zwykle małe, rodzinne biznesy, sklepy lub punkty usługowe. Reklama podmiotu tego typu jest teoretycznie prostsza i wymaga mniej nakładów finansowych. W jaki sposób można się promować na niewielkim obszarze? Dobry produkt i...
Jak działa druk 3D i czy warto w niego inwestować?
Trudno znaleźć osobę, która nie słyszała dotąd o druku 3D. Jeszcze trudniej trafić na kogoś, kto dokładnie wie, jak działa druk 3D i do czego konkretnie może się przydać. Czy warto zlecać usługi tego typu? Kto powinien się nimi zainteresować? Technologia przyrostowa,...
Jak zrobić ulotkę, aby zaciekawiła klientów?
Jedną z najpopularniejszych form reklamy jest ulotka. Sięgają po nią zarówno przedsiębiorcy z małych firm, jak i przedstawiciele wielkiego biznesu. To forma reklamy bezpośredniej, którą zwykle wręcza się na ulicy. Jak zrobić ulotkę, aby przechodnie chcieli ją wziąć do...
Jak zrobić wizytówki i co powinno się na nich znaleźć?
Jednym z atrybutów przedsiębiorcy jest wizytówka. Zawiera podstawowe dane o naszej firmie, więc szybko naprowadzi zainteresowanych na dane kontaktowe lub stronę internetową. Zastanawiając się, jak zrobić wizytówki, warto także przyjrzeć się treściom, jakie na nich...
Sposoby Opraw Dokumentów
Wszystkie dokumenty i opracowania, które zawierają większą ilość stron, są znacznie wygodniejsze w użytkowaniu wówczas, gdy zostaną odpowiednio do swojej objętości oprawione. Trwałe połączenie stron jest niezbędne także wtedy, gdy mamy do czynienia z rozmaitymi...
Przykłady Druków Niestandardowych
Każda firma potrzebuje wielu różnych druków – od materiałów promocyjnych, przez dołączaną do wyrobów dokumentację, aż po opakowania. Większość tego typu materiałów można wydrukować za pomocą techniki offsetowej albo druku cyfrowego, w zależności od potrzebnej ilości...
Czym Jest Pieczątka Elektroniczna?
Mimo ciągłego rozwoju technik cyfrowych i przenoszenia wielu dokumentów do postaci elektronicznej w wielu przypadkach wciąż potrzebne są one również w tradycyjnej formie papierowej. Są często wygodniejsze w użyciu i cieszą się dużą popularnością tam, gdzie korzystanie...
Do Kogo Skierowany Jest Druk 3D?
Druk 3D pozwala na tworzenie trójwymiarowych, fizycznych obiektów na podstawie komputerowego projektu. Drukarki 3D nie są już nowością. Obecnie na całym świecie drukują modele, prototypy i gotowe produkty dla wielu różnych branż. Urządzenia wykorzystuje się do...
Zalety Digitalizacji I Skanowania I Książek
Digitalizacja to przenoszenie treści z nośników tradycyjnych na nośniki cyfrowe. Czy warto skanować książki, starodruki i inne materiały? Na to pytanie spróbujemy odpowiedzieć w dzisiejszym wpisie. Na czym polega digitalizacja książek?
E-MARK. Pieczątka Nowej Ery!
Pieczątki są niezbędnymi akcesoriami w każdej firmie. W wielu z nich nie wystarcza zwykła pieczątka firmowa i datownik. W sekretariacie lub na biurkach handlowców znajdują się także pieczątki imienne, potwierdzające zgodność kopii z oryginałem, lub sprawdzenie,...
Jak Powinna Wyglądać Pieczątka Firmowa?
Jak Powinna Wyglądać Pieczątka Firmowa? Polskie przepisy nie nakładają na przedsiębiorców obowiązku posiadania pieczątki firmowej, więc mogłoby się wydawać, że to osoba prowadząca działalność gospodarczą powinna sama decydować czy chce taką pieczątkę posiadać, czy też...